غم هجرانی کشیده ام ک نپرس..
خدایا وقتی برای تو مینویسم پس نظر ها آدم ها مهم نیست..
همان تور که قلت های املایی ام هم محم نیصت..!!
حدایا خودت میدانی چقدر شکرگزارت هستم و چقدر حال خوبی دارم..چه روز هایی زیادی خوشحالم..
اینجا هم فقط غم ها و درد هایم را برایت مینویسم..
وقتی مینویسم راحت تر هستم...
پس فقط خودت بخوان! آدرس این وبلاگ را هم به آشنایانم نمیدهم.. کسی برایش مهم نیست.. نظر هایم هم که غیرفعال شده.. خب؟..حسن نیتم ثابت شد؟..
خودت خوب میدانی جنس بغضم چقدر غریب است.. فریادی که در گلویم خفه شده است و سال ها تلاش کردم آنرا برای انسان ها بیان کنم! آه که چه حماقتی!! انسان های ضعیف..انسان های نادان..انسان های کم شعور و ظالم..
فقط خودت و خودت و خودت..
دیگر این اشتباه را تکرار نکنم... خدایا فقط خودت اراده کن که دیگر این اشتباه احمقانه..این اشتباه مرگبار و وحشتناک را تکرار نکنم..
وقتی تو هستی اصلا راه دیگری نیست.. وقتی تو هستی اصلا مجبورم فقط سمت تو بیایم..چون بقیه در برابرت عددی نیستند!!!! همه هیچند وقتی تو باشی..
اینها جدا از محبت و دوست داشتنی بودنت است.. فقط همان قدرتت بس که دیگران را کنار بگذارم..
آه!!! چقدر احمق! وقتی حالم بد باشد بروم و با انسان ها هم صحبتی کنم..! دست گدایی به سمت کسانی دراز کنمکه نه حرفم را میفهمند و نه از درونم خبر دارند.. و نه قدرتی دارند..! و نه عاشقم هستند به اندازه مادرم! خودشان را بکشند نصف مادرم دوستم داشته باشند..
اما تو ای خالق من! ای زیباترین زیباترین زیباترین..
چرا وقتی تو هستی..که قوی ترینی..عاشق ترینی..زیباترینی..فهیم ترینی..شنونده تریتی.
برای تو لازم نیست حرف بزنم..
خودت آشنایی ب اسرار درونم.. ای پروردگار بزرگم..
ای رفیق خوبم.. دلم دلم دلم خون خون خون است..
خدایا چقدر تو بزرگی و چقدر من پست و کوچکم..
چقدر زیباست که تمشب من را به مهمانی خودت دعوت کرده ای! چقدر غرق لذتم ای خدای من!!!!
یعنی من هم امشب مثل عارف ها شب را با تو صبح خواهم کرد!!!! آخخخ..
کاش ک بشود!!
کاش یکبار هم ک شده بشود و از این ادم ها دست بکشم!
یک شب برای تو باشم..!
تویی که هر لحظه برای من بودی..
آه که چقدر من نامردم..
خدایا.
امشب برای تو باشم!.. با هم باشیم.. می شود؟...
خدایا..
مرا پاکیزه بپذیر در این مهمانی ات..
و با حرف هایم تو هم حرف بزن..
امشب کمیل بخوانم.. موافق هستی؟
صبر میکنیم همه به خواب بروند!.. چطور است؟!
سکوت باشد.. و خودمان دوتایی..من یک خدا دارم و تو هم یک بنده..چقدر زیبا..!
خدایا با حرف های امشبم اشک بریز..باشه؟..تو هم همراه من بخند و اشک بریز.
به حرف هایم گوش کن.. میدانم حوصله بر است ولی گوش کن..
تو بهترین شنونده ای..
میخواهم برایت باشم..غم هجرانی کشیده ام که مپرس..
دوستان سلام.